PROFHILO® BODY

INNOWACYJNY ZABIEG UJĘDRNIAJĄCY SKÓRĘ CIAŁA

Jeśli chcesz:
– poprawić jędrność skóry na ciele (główne wskazania to ramiona, brzuch,  pośladki lub uda),
– zredukować oznaki starzenia się,
– poprawić elastyczność skóry ciała,
– zwiększyć nawilżenie skóry
 ten zabieg jest stworzony dla Ciebie!

CZYM JEST ZABIEG PROFHILO® BODY?

PROFHILO® BODY to innowacyjny zabieg ujędrniający skórę ciała. Jest to ultranowoczesny preparat do iniekcji składający się z stabilizowanych kompleksów hybrydowych wysoko- i niskocząsteczkowego ultraczystego kwasu hialuronowego w wysokim stężeniu, wytworzonych na drodze unikalnego i opatentowanego procesu stabilizacji termicznej, bez chemicznego sieciowania.

Zabieg preparatem PROFHILO® BODY to skuteczna walka z wiotką i suchą skorą, a efektem jego zastosowania jest przebudowa tkanek i poprawa jędrności skóry.

JAKIE SĄ ZALETY ZABIEGU PROFHILO® BODY?

• nieinwazyjny zabieg poprawiający jędrność skóry,
  • brak okresu rekonwalescencji,
  • innowacja na rynku pielęgnacji ciała,
  • bezpieczeństwo:

PROFHILO® BODY to ultraczysty kwas hialuronowy wytwarzany na drodze opatentowanego procesu biofermentacji dokonywanej przez bakterie Streptococcus zooepidemicus. Dzięki zastosowaniu technologii NAHYCO® nie zawiera żadnych chemicznych czynników stabilizujących, a także wykazuje się niezrównaną biozgodnością i tolerancją.

JAK DZIAŁA PROFHILO® BODY?

PROFHILO® BODY wpływa na wielopoziomową regenerację tkanek. Działa wewnątrz macierzy pozakomórkowej, stymulując proliferację, migrację i organizację składników komórkowych skóry: fibroblastów, keratynocytów, adipocytów.

Śródskórne iniekcje PROFHILO® BODY  dostarczają optymalną ilość kwasu hialuronowego bezpośrednio do tkanki poddawanej zabiegowi.

JAKIE SĄ WSKAZANIA DO WYKONANIA ZABIEGU?

• redukcja pierwszych oznak starzenia skóry ciała,
  • poprawa elastyczności skóry ciała,
  • redukcja zwiotczenia skóry ciała i utraty jędrności,
  • poprawa stopnia nawilżenia skóry ciała.

PRZEBIEG ZABIEGU:

Zabieg przeprowadzany jest przez lekarza medycyny estetycznej przy pomocy igły. Skóra przed wykonaniem zabiegu może być dodatkowo znieczulona, co podnosi komfort i minimalizuje odczucia bólowe pacjenta.

Produkt podawany jest przy pomocy techniki BAP (Beauty Aesthetic Points) w specjalnie wyznaczonych punktach (tzw. Bio Estetyczne Punkty Iniekcji).

Po zabiegu w miejscach wkłuć mogą pozostać niewielkie zaczerwienienia, które znikają po kilku godzinach. Zabieg nie wymaga okresu rekonwalescencji.

Pacjent po zabiegu otrzymuje regeneracyjne, odżywcze plastry PROFHILO® FIGURA przyklejane w miejscach iniekcji oraz bogaty w składniki odżywcze krem do ciała PROFHILO® FIGURA.

Dla optymalnych efektów polecane jest wykonanie 2 zabiegów w odstępach ok 4 tyg.

JAKIE SĄ PRZECIWWSKAZANIA?

• ciąża,
  • okres karmienia piersią,
  • czynne choroby nowotworowe,
  • stany zapalne skóry,
  • choroby infekcyjne skóry,
  • opryszczka,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi.
mediraty_logo_v-300x195
Aby natychmiast wykonać zabieg lub zestaw zabiegów, a koszty wygodnie rozłożyć na raty skorzystaj z usługi MediRaty.